Medlemsförmåner

Bredband

Föreningen har gruppanslutning via Bahnhof, vilket innebär att alla lägenheter har en uppkoppling på 1000 Mbit via bredbandsuttaget. Vid problem med ditt bredband, kontakta Bahnhofs support på telefon 010-510 00 00 eller via epost på kundservice@bahnhof.se.

Kabel-TV

Föreningen har serviceavtal med Comhem för kabel-TV. Vid eventuella fel på kabel-tv, kontakta Com Hem för åtgärd. Information och felanmälan på telefon 90222 eller besök www.comhem.se

Bilpool 

Föreningen har ett avtal med Sunfleet Carsharing AB som ger alla våra medlemmar en rabatt om 70 kr/mån på deras medlemsavgift. Dessutom har vi två Sunfleet-bilar uppställda i föreningen som kan bokas av alla Sunfleet-medlemmar på samma sätt som deras övriga 1200 bilar i hela Sverige. Kontakta styrelsen för att få en rabattkod som anges när du registrerar dig som ny medlem på Sunfleet.

Försäkring med bostadsrättstillägg

I föreningens fastighetsförsäkring ingår även bostadsrättstillägg för samtliga lägenhetsinnehavare. Vi är försäkrade i Folksam genom vår ekonomiska förvaltare Riksbyggen. Medlemmar behöver alltså inte själva teckna ett bostadsrättstillägg till hemförsäkringen. Ladda hem 2017 års försäkringsbevis här.

Facebookgrupp

Föreningen har en sida för medlemmar på Facebook. Här kan du diskutera sådant du har på hjärtat med andra medlemmar i ditt hus och i föreningen. Gruppen hittar du här.