Medlemsförmåner

Bredband

Föreningen har gruppanslutning via Bahnhof, vilket innebär att alla lägenheter har en uppkoppling på 1000 Mbit (1 Gbit) upp och ned via bredbandsuttaget. Vid problem med ditt bredband, kontakta Bahnhofs support på telefon 010-510 30 19 eller via epost på kundservice@bahnhof.se.

Kabel-TV

Föreningen har serviceavtal med Comhem för kabel-TV. Vid eventuella fel på kabel-tv, kontakta Com Hem för åtgärd. Information och felanmälan på telefon 90222 eller besök www.comhem.se

Försäkring med bostadsrättstillägg

I föreningens fastighetsförsäkring ingår även bostadsrättstillägg för samtliga lägenhetsinnehavare. Vi är försäkrade i Folksam genom vår ekonomiska förvaltare Riksbyggen. Medlemmar behöver alltså inte själva teckna ett bostadsrättstillägg till hemförsäkringen. Ladda hem 2019 års försäkringsbevis här.

Facebookgrupp

Föreningen har en sida för medlemmar på Facebook. Här kan du diskutera sådant du har på hjärtat med andra medlemmar i ditt hus och i föreningen. Gruppen hittar du här.